DISSABTE 23 DE NOVEMBRE DE 9 A 17
Matí: Trobada al parking del Consum d’Olot a les 9. Allà es pot esmorzar una mica qui vulgui, hi ha una cafeteria.
Matí: Pujem en cotxe fins a Coll de Condreu i anem a les Roques encantades. Si tenim sort hi haurà boira, cosa que ens donarà molt de joc.
Migdia: Dinar d’entrepà al FAR. Hi a zona de picnic i un mirador interessant.
Tarda: Baixem a la urbanització de Can Blanc i aparquem al costat de la fageda d’en Jordà. Durant la tarda farem una ruta per la fageda i treballarem, a més de la fotografia de paisatge, la fotografía d’aproximació amb els bolets que puguem trobar.
En aquesta sortida serem pocs, i serà més tècnica que l’anterior. Intentarem tocar tots aquests aspectes:
• Composició i encuadrament: Regla dels terços, pes visual, contrast, punts d’interés, composició de color, diagonals, linies dinàmiques.
• Com treballar la il•luminació natural. Direcció i medició de la llum. Il•luminació frontal, lateral i contrallum.
• Control de l’exposició. Relació velocitat-diafragma-Iso. La Llei de la reciprocitat
• Diafragma i enfoc. Relació entre distancia focal, obertura de diafragma i distància del subjecte. Hiperfocal i càlcul de zona d’enfoc. Efectes de bokeh. Mirror-up.Aïllar el subjecte del fons amb el desenfoc.
•Estabilitzar la càmera. Ús de trípode, bean-bag i retard.
Cal portar roba d’abric i calçat adequat per caminar.
Si es vol venir amb un acompanyant que ve sense càmera, el preu per l’ acompanyant serà de 5 euros.
PREU: 30 €