TALLER D’INICIACIÓ A LA FOTOGRAFIA PER A JOVES DE 12 A 17 ANYS
Totes les tardes durant la setmana del 9 al 13 de Juliol – Horari de 16:00 a 19:00
Lloc: Olot, Estudi de PmFotògrafs – Aula de Fotoformació
Tens entre 12 i 17 anys, i ja ets un apassionat del món de la fotografía?
Durant una setmana, dedicarem les tardes d’estiu a aprendre i difrutar de la fotografía, des de la tècnica bàsica i el maneig de la càmera fins a la creativitat i els experiments més divertits; dibuixarem amb la llum, ens farem selfies curiosos, i també sortirem a practicar fotografia a la natura.
TEMARI
Conèixer la teva càmera: Una mica de revisió general per tenir localitzats tots els botons i l’estructura de menús.
Els modes d’obturació: O com aconseguir congelar el que va molt de pressa, dibuixar llargues línies i espirals d’aigua; Congelar una gota en caiguda lliure; Enfocar només el que interessa; crear escenes màgiques plenes de cercles de llum….
La llum que construeix les imatges: Com la direcció i les propietats de la llum pot fer canviar molt les coses. Il·luminació de cine, o com il·luminar el teu retrat per semblar un àngel o un dimoni. Creem imatges a l’estudi amb iluminació artificial.
Velocitat d’obturació, diafragma i la llum: Com podem pintar amb llum en un lloc fosc, jocs per dibuixar amb llums de colors tot els que ens passi pel cap.
ISO i WB : Recursos per a dies foscos i el control sobre els colors i les sensacions d’una imatge.
La visió del fotògraf: Com enquadrem les imatges, juguem amb la perspectiva, i on colocar els nostres elements. Quins son els elements que formen una imatge? Algunes nocions sobre composició per millorar les teves fotos un 200%
Es recomana que els alumnes assisteixin al taller amb una càmera de tipus réflex o bridge; pero si vénen amb una compacta també podran seguir perfectament el curs. Accessoris com el trípode també seran molt benvinguts, si els teniu. Tota la resta de material necessari s’els proporcionarà.
Les classes es faran en diferents espais; L’aula de formació i els nostre estudi de fotografia, que es troben a pocs metres de distància un de l’altre.També sortirem per la zona a fer fotos de natura i exterior. Tots els alumnes tenen contractada amb el preu una assegurança d’accidents amb cobertura sanitària durant les hores de taller.
Per més informació, podeu fer la solicitud d’inscripcció o contactar amb nosaltres al telèfon 652048090(Pepi) o a fotoformacio@gmail.com
PREU DEL TALLER: 160€